به مناسبت برگزاری کنگره4000شهید روحانی درکشور

این انقلاب با خون نزدیک به ۲۳۰ هزار شهید به دست آمده یعنی برای هر صندلی مدیریتی این کشور خون ۷۲ شهید ریخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان دربین الصلوتین نمازجمعه شهر اهرم به مناسبت برگزاری کنگره4000شهید روحانی درکشور گفت:یکی از اقشاری که در جنگ نقش چشمگیری داشته جامعه روحانیت میباشد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام محمد مهدوی منش مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تنگستان دربین الصلوتین نمازجمعه شهر اهرم به مناسبت برگزاری کنگره4000شهید روحانی درکشور گفت:یکی از اقشاری که در جنگ نقش چشمگیری داشته جامعه روحانیت میباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تنگستان  با اشاره به موضوع جهاد تبیین افزود:مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین چهار ویژگی را فرمودند:۱- قطعی ۲-فوری۳- عینی ۴-فریضه. ودراین جهاد انسان ممکن است سختیها و هجمه ها به سمتش بیاید.یکی از این مسائلی که نیاز به تبیین دارد جایگاه و عظمت شهدا و خانواده شهدا می باشد.

حجت الاسلام  مهدوی منش درادامه با اشاره به شهدای روحانی کشور گفت: این انقلاب با خون نزدیک به ۲۳۰ هزار شهید به دست آمده یعنی برای هر صندلی مدیریتی این کشور خون ۷۲ شهید ریخته است.ویکی از اقشاری که در جنگ نقش چشمگیری داشته جامعه روحانیت میباشد.
آماری بالاترین آمار شهدا مربوط به جامعه روحانیت می باشد نسبت به تعداد و جمعیت روحانیون ما چهار هزار شهید روحانی در کشور داریم که شهدایی همچون مطهری، بهشتی، مدنی، دستغیب و...از آن جمله میباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تنگستان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی درکشور تصریح کرد:انشاالله در هفته آینده و با حضور رئیس جمهورمحترم کنگره ملی چهارهزار شهید روحانی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
در استان بوشهر ما ۳۵ شهید روحانی داریم که در بخش مرکزی تنگستان نام سه شهید روحانی می‌درخشد. شهیدان مرتضی جمالی ،غلامحسین شورکی و مصطفی صادقی از شهدای روحانی بخش مرکزی شهرستان تنگستان هستند که در دو هفته گذشته از خانواده این شهدای روحانی به اتفاق مسئولین شهرستانی سرکشی و دیدار به عمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات