خبرهای داغ:
جمعی از مدیران شهرستان روانسر با حضور در جمع خانواده‌های شهید روحانی «فایق عبدالهی» در روستای "تازه آباد سریاس" و شهید «فتح الله رحمتی» در روستای "مرادآباد" این شهرستان، با اهدا لوح و هدایایی قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۰۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امام جمعه روانسر در این دیدارها گفت: روحانیون در راستای دفاع و صیانت از اسلام و انقلاب تکلیف و رسالت خود را انجام داده‌اند.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» افزود: علما و روحانیون در تعالی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت های فراوانی داشته اند و شهدای روحانی مرتبه بالاتری دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر نیز گفت: خانواده معظم شهدا با دفاع از نظام اسلامی دشمنان را در رسیدن به توطئه های شوم خود ناکام گذاشته اند.

حجت الاسام «صادق زارعی»، ماندگاری اسلام و انقلاب را حاصل خون پاک شهدا و صبوری‌های خانواده‌های آنان دانست و افزود: شهدای روحانی برای ترویج دین میراث داران پیامبران و بزرگان دینی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز اظهار داشت: نقش سازنده طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان آشکار است و شهدای روحانی همچون سایر شهدا، فداکاری کردند تا اسلام و انقلاب استوار بماند.

سرهنگ «شهرام یاری» اضافه کرد: شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با جانفشانی و فداکاری به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

شهید «فایق عبدالهی» در سن ۲۶ سالگی و در ۲۳ مهر ۶۳ بر اثر اصابت گلوله در پاوه به شهادت رسید و شهید «فتح الله رحمتی» نیز در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۶۳ در منطقه شمیران ثلاث باباجانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در این دیدار چفیه متبرک و هدیه رهبر معظم انقلاب و نیز تابلو فرش منقش به تمثال شهیدان به خانواده معظم شهیدان «فایق عبدالهی» و «فتح الله رحمتی» اهدا شد.

ارسال نظرات