شهادت ۳ افسر پدافند سوریه در حملات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت ۳ افسر پدافند هوایی ارتش این کشور در حملات موشکی رژیم متجاوز صهیونیستی به جنوب دمشق خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۱۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبرگزاری رسمی سوریه (سوریه) اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق است.

منابع سوری همچنین از فعال شدن سامانه پدافندی در آسمان «طرطوس» و وقوع انفجار‌هایی در این منطقه خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی تا این لحظه در ۲ نوبت مناطقی را در غرب و مرکز سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داده و استان‌های لاذقیه، طرطوس و حمص هدف حملات هوایی این رژیم قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌های تایید نشده، حداقل ۲ موشک بر فراز آسمان دمشق رهگیری شده و دست‌کم ۶ موشک در خاک سوریه فرود آمده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، هدف این حمله هوایی، انبار‌های حزب‌الله در محله‌های الکسوه و جمره در جنوب سوریه بوده است.

تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، در اطراف این فرودگاه آتش‌سوزی روی داده و ۲ پرواز لغو شد. یک موشک نیز در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) فرود آمد. به حرم حضرت زینب (س) آسیبی وارد نشده و محل برخورد موشک نسبتاً دور است.

در جریان حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی، در ورودی شهر «السیده زینب» در سوریه آتش‌سوزی روی داد.

در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه، ۳ تن از افسران پدافند هوایی ارتش سوریه به شهادت رسیدند و ۵ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت دفاع سوریه در اطلاعیه ای اعلام کرد: «حدود ساعت ۲۳:۰۱ روز جمعه، دشمن اسرائیلی با موشک‌های زمین به زمین از سمت جولان اشغالی، مناطقی را در جنوب دمشق هدف قرار داد. در نتیجه این حمله ۳ نیروی ارتش سوریه به شهادت رسیده و خسارات مادی ایجاد شد.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار