خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام)
نکته مهم در باب [جهاد تبیین] این است که ما به تبیین اثربخش نیاز داریم؛ همان‌گونه که در جهاد نظامی کسی که می‌خواهد جهاد کند باید محاسبه‌گرانه و با برنامه وارد شود، تبیین هم همین‌طور است. باید کار محاسبه‌شده و عقلانی باشد
کد خبر: ۹۴۳۳۸۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین (علیه السلام) سلسله نشست‌های های بصیرتی و جهاد تبیین توسط رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

 

نکته مهم در باب [جهاد تبیین] این است که ما به تبیین اثربخش نیاز داریم؛ همان‌گونه که در جهاد نظامی کسی که می‌خواهد جهاد کند باید محاسبه‌گرانه و با برنامه وارد شود، تبیین هم همین‌طور است. باید کار محاسبه‌شده و عقلانی باشد.

 

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اعلام مطلب فوق بيان داشت:

«جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت امام خامنه‌ای <حفظه الله> بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند [باید اقدام کند].»

بر همین اساس و رهنمود سکان دار انقلاب اسلامی بسیجیان و رزمندگان این گردان سلسله نشست‌های موضوعی جهاد تبیین را به صورت هفتگی برنامه ریزی و اجرا نمودند.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: در همین راستا و بر اساس وظيفه ذاتی  بسیج مبنی بر نهضت روشنگری سلسله نشست‌های های بصیرتی با حضور  اساتید مجرب این حوزه و استقبال پرشور مردم آگاهمان به صورت نوبه ای در محل پایگاه‌های ویژه امام حسن مجتبی (علیه السلام) و پایگاه شهید معتمدی توسط <استاد حجازی و استاد باقری> در محدوده همپوشان گردان اجرایی گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها