فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج:

بسیجیان و سپاهیان از عناصر جبهه عقیدتی می باشند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: بسیجیان و سپاهیان از عناصر جبهه عقیدتی می باشند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

سرهنگ رشید کبودوندی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بسیجیان، سپاهیان و همه افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند از عناصر جبهه عقیدتی می باشند. مربیان عقیدتی، تربیتی و نظامی بسیج از جایگاه بالاتری برخوردار هستند.

وی در ادامه خدمت در عرصه تربیت وتعالی را به خدمت در آستان مقدس رضوی (ع) تشبیه نمود واظهار داشت: عرصه خدمت در عقیدتی همانند خادمی در آستان مقدس امام رضا (ع) مایه مباهات وافتخار است و اگر در این مسیر مربی واستاد بتواند قلوب واذهان افراد را از شیهات پاک کنند وبواسطه تبلیغ معنویت وجهاد تبیین آن را در مسیر صحیح الهی قرار دهد بعنوان خادم مورد توجه خاص اهل البیت (ع) قرار خواهد گرفت.

 کبودوندی ضمن تشکر از فعالیتهای تاثیر گزار معاونت عقیدتی وسیاسی در هدایت وروشنگری عناصر بسیجی وپاسدار وسربازان تصریح کرد:بنده بعنوان خادم شما در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اجرای ماموریتهای نمایندگی ولی فقیه را بعنوان اساسی ترین ماموریتهای خود می دانم ومعتقدم تمامی مامور ی تهای سپاه در سایه تعامل وهمدلی مجموعه های نمایندگی ولی فقیه وحفاظت وفرماندهی  با موفقیت کامل به سر منزل مقصود خواهد رسید.

گفتنی است با حضور سرهنگ رشید کبودوندی در همایش عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره)  از ۳۰ مربی عقیدتی سیاسی نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها