رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: روحانیون در همه عرصه‌ها حضور پررنگ و موثری دارند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۸۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس، اظهار کرد: حضور پررنگ و خطیر روحانیت در معرفی ابعاد پنهان دفاع مقدس و تبیین فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی که جامعه امروز از آن فاصله گرفته، جدی به نظر می رسد.

وی ادامه داد: روحانیت در طول تاریخ، با حضور در عرصه های مختلف، از فراموش شدن و کمرنگ شدن فرهنگ ناب اسلامی جلوگیری کرده است، از آنجا که روحانیت همیشه در رنج و درد همراه مردم بوده، در جبهه های حق علیه باطل نیز حضور داشته و با تقویت روحیه مجاهدان و رزمندگان اسلام، شور و نشاط خاصی را به فضای جبهه بخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، افزود: برخی از روحانیون برای تبلیغ به جبهه ها اعزام شدند، آنها سنگرهای خط مقدم را به مسجد و کلاس درس و احکام تبدیل می کردند، برخی از روحانیان هم به منظور رزم وارد جبهه ها می شدند و به صورت بسیجی و بدون لباس روحانیت در جبهه ها حضور داشتند.

وی گفت: شکل سوم، حضور روحانیان در مناطق جنگی، تلفیقی از دو صورت قبلی و به گونه رزمی ـ تبلیغی بود که هم در زمینه نبرد و رزم موفق بودند و هم با حفظ لباس مقدس روحانیت تبلیغ می کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات