خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

دولت موضوعات مهم کشور را به مذاکرات گره نزده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۸۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

به گزارش بسیج از میاندوآب، عیسی زارع پور در شورای اداری شهرستان های میاندوآب و چهاربرج با بیان اینکه مردم امروز به کار و تلاش نیاز دارند، اظهار کرد: دولت علی رغم همه مشکلاتی که به ارث برده است، تمام هم و غم خود را برای خدمت به مردم گذاشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت علی رغم کسری بودجه ای که داشت، به موفقیت های بی نظیری دست یافته است.

وی با اشاره به بحث مدیریت کرونا، گفت: دولت سیزدهم در نخستین قدم در بحث مدیریت کرونا با قاطعیت وارد میدان شد و با حرکت جهادی در زمینه تامین و تزریق واکسن که بی نظیر بود، قدم بزرگی در راه مدیریت کرونا برداشت.

زارع پو با تاکید بر اینکه هر کجا مردم پای کار بوده اند، شاهد موفقت بوده ایم، تصریح کرد: هرجا مردم پای کار آمده و همراه بوده اند؛ مشکلات حل شده است و این موضوع را بارها دیده ایم و تجربه کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز فروش نفت افزایش یافته و در بحث سیاست خارجی نیز شاهد موفقیت هستیم، اظهار کرد: دولت سیزدهم همه موضوعات را به مذاکرات گره نزده است و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

وی در ادامه به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و گفت: این سفرها با برنامه و طرح قبلی انجام می گیرد و در دور اول سفرها که رو به اتمام است به دنبال اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام بوده و در دور بعدی سفرها پروژه های جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح ساحل‌سازی زرینه‌رود میاندوآب

 عیسی زارع‌پور در ادامه سفر به میاندوآب به همراه نماینده مردم میاندوآب در مجلس، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان از پروژه ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود در میاندوآب بازدید کرد.

طرح مطالعاتی ساحل‌سازی زرینه‌رود از سال ۱۳۹۲ شروع شده است، ولی پس از مدتی متوقف شد؛ عملیات اجرایی این طرح دوباره از سال ۱۳۹۷ در سه فاز به طول ۳.۶ کیلومتر از مقابل بیمارستان حضرت فاطمه(س) تا کوی امام علی (ع) شروع شد و پس از مدتی فعالیت پیمانکاران، دوباره متوقف شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار