خبرهای داغ:

طلاب جوان راه شهدای روحانی را ادامه دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: طلاب جوان راه شهدای روحانی را با جدیت ادامه دهند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، حجت الاسلام محسن حمزه صحیحی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰۰ هزار شهید روحانی از جمله شش شهید ماموستا در سردشت، اظهار کرد: اطاعت از رهبری واحد از الزامات امت اسلامی برای دست‌یابی به اهداف والا است.

وی گفت: ادامه راه شهدای روحانی یکی از وظایف مهم طلاب جوان و روحانیت است و همه وظیفه‌ داریم پاسدار خون پاک شهدا باشیم و درراه آرمان‌های والایشان گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه اساتید ما عالم و پویا هستند، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید رصد کنند چون دشمنان در تقابل با فرهنگ الهی از همه طریق؛ نظامی، اقتصادی، ایران هراسی، اسلام هراسی، داعش وطنی، داعش منطقه ای حمله می کنند و جبهه ظلم و تاریکی بدنبال این است که حق و حقانیت را تضعیف یا نابود کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی به عنوان رهبر نهضت، پیشمرگان، جانشین فرمانده، فرمانده گردان و نیروی عملیاتی در همه ابعاد نظامی به کار گیری می شدند و پس از انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف، جنگ تحمیلی، مجلس، نماینده ولی فقیه و سایر بخش ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: حضور شهدای روحانی تنها در منبرهای وعظ و امام جماعت معطوف نمی شود، بلکه شهدا در همه ابعاد نظامی و فرهنگی و اجتماعی حضور داشته‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات