در راستای برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهداء روحانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایراد سخنرانی کردند
کد خبر: ۹۴۳۳۹۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت و ایثار و در راستای برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهداء روحانی و طلبه در چهارم خرداد ماه سال جاری در مصلای قدس شهر قم، حجةالاسلام روح اله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء (ص)  شهرستان عسلویه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: در حماسه دفاع مقدس روحانیت دوشادوش مردم در جبهه حضور داشتند و قشر روحانیت به لحاظ درصد جمعیت حدود ۶ برابر دیگر اقشار جامعه شهید ، جانباز و رزمنده تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که خون این شهداء گران‌قدر  سند افتخار زرین این قشر می باشد.

وی گفت: روحانیون و طلاب در قالب گروههای تبلیغی و رزمی در دفاع مقدس حضوری فعال و پررنگ داشتند که به ایفای نقش خود پرداختند و حاصل این حضور جدا بر امورات رزمی تقویت روحیه معنوی رزمندگان اسلام بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه افزودند: امروزه نیز به مانند دوران پرافتخار دفاع مقدس، روحانیت در صف اول همراه و در کنار مردم در تمامی صحنه ها حضوری چشم گیر و غیر قابل انکار دارد که می توان در همه عرصه ها از جمله سیل و زلزله و کرونا و... مشاهده نمود. لذا روحانیت به عنوان خادم ملت در هر جا و هر زمانی که نیاز باشد به عنوان پیشرو در خدمت این مردم عزیز می باشد.

ارسال نظرات