تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: طلاب و روحانیون در کنار امر تبلیغ، بعنوان رزمنده ای مجاهد در خط مقدم دفاع مقدس جانفشانی خویش را در طبق اخلاص و در حد اعلای خود به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۴۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای روحانی بناب، افزود: طلاب و روحانیت انقلابی و رزمنده و شهدای روحانی لشکر عاشورا در گردان های تخریب، اطلاعات عملیات، غواصی و  ... حضور داشتند.

وی ادامه داد: این رزمندگان عاشورایی در اوج قلت و غربت و فقط با تکیه بر قدرت و عظمت باری تعالی پیروزی نهایی را نصیب این کشور و مرز و بوم کردند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: دشمن امروز به دنبال زدودن ایمان و ارزش‌ها و باورهای دینی از فکر نسل جدید انقلاب است و با بمباران شدید رسانه ای است و امروز طلاب و روحانیت حاضر در صحنه باید با جهاد تبیین از مرز و بوم اعتقادی جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس بیان کرد: صدام در ابتدای جنگ و در بین خبرنگاران اعلام کرد که طی یک هفته تهران را اشغال خواهد کرد و این در محاسبات و با توجه به فروپاشی ارتش ایران صحیح و عقلانی به نظر می رسید.

حجت الاسلام سرایی یادآور شد: صدام این نکته را فراموش کرده بود که ملت غیور و انقلابی اسلامی ایران با تمام وجود و با ذره ذره از خون خود از از خاک خود دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد وجبی از خاک این کشور به دست دشمنان بیفتد و عدم توجه به همین موضوع باعث شد به ذلت افتاده و شکست سنگینی را متحمل شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه عاشورا با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کشور عراق با همکاری تمامی کشورهای دنیا علیه انقلاب اسلامی ما برخاسته بود، گفت: صدام در ابتدا در تصرف خرمشهر با مقاومت ۳۴ روزه مردم و نیروهای بسیجی این شهر مواجه شد و سرانجام با تجهیزات تمام دنیا خرمشهر را اشغال کرد.

 وی خاطر نشان کرد: این شهر در عملیات بزرگ بیت المقدس و با شکست دشمنان و نابودی کامل آن ها از دست دشمنان رها گشت که در تاریخ ثبت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها