فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد از برگزاری رزمایش جهاد"امیدآفرینی" در محله"شهرک صدرا" این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۴۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد از برگزاری رزمایش جهاد"امیدآفرینی" در محله"شهرک صدرا" این شهرستان همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس خبر داد.

علیزاده گفت: رزمایش جهاد "امید آفرینی" از سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس  تا سیزدهم خردادماه به مدت ۱۰ روز در محله "شهرک صدرا" در شهرستان اشتهارد برگزار می شود.

وی خدمت خالصانه به مردم توسط ارکان مختلف جمهوری اسلامی را از اهداف این رزمایش خواند.

به گفته وی، جهاد تبیین به معنی روشن نمودن فضاهای تاریک و شناخته نشده ی انقلاب اسلامی ایران و همچنین توجه دادن مردم عزیز به دستاوردهای انقلاب مردمی ملت ایران است که این رزمایش با هدف خدمت رسانی به مردم با به کارگیری ظرفیت های حکومتی و مردمی، هم میتواند به شناخت ایشان در زمینه های فوق کمک کند و هم آغازی برای همکاری هرچه بیشتر مردم و نهادهای دولتی و حکومتی باشد که نقطه ی عطفی در عرصه ی خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه اشتهارد بیان کرد: این رزمایش در سه حوزه اساسی امنیت اجتماعی،سامان اجتماعی و رشد اجتماعی طراحی شده است که شامل بیش از ۴۰ برنامه،عمرانی ،فرهنگی،اقتصادی،امنیتی و اجتماعی می باشد.

علیزاده با اشاره به طراحی برنامه های فرهنگی این رزمایش افزود: در طول این رزمایش،برنامه های فرهنگی مختلفی برای عموم مردم به ویژه مردم محله "شهرک صدرا" در نظر گرفته شده است که از مهم ترین آنها می‌توان به فضاسازی و زیباسازی محله با محتوای فرهنگی،ویژه‌برنامه هایی به مناسبت ایام شهادت امام صادق(علیه السلام)،  ایام ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه مبارک‌کرامت اشاره کرد.

وی بیان کرد: در این رزمایش از تمام ظرفیت های ادارات، سازمان ها و نهادها از قبیل سپاه، فرمانداری،دفتر امام‌ جمعه،نیروی انتظامی،شهرداری، راه و شهرسازي،اداره ارشاد،تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه گرفته تا ظرفیت گروه های مردمی و جهادی استفاده خواهد شد.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله اگر طبق برنامه های درنظر گرفته شده پیش برویم و بتوانیم باری را از روی دوش این مردم عزیز برداریم و کمی از مسائل و مشکلات این محله کاسته شود، حتما میتوانیم شاهد افزایش رضایتمندی مردم، بازگشت امید به محله و افزایش مشارکت مردم در عرصه امور اجتماعی باشیم که این بزرگترین دستاورد این رزمایش نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات