خبرهای داغ:
شاهرود_ در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، برنامه‌های سوم خرداد و ایام ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در بیارجمندبه گزارش خبرنگار بسیج، در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند که با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس کتابخانه‌های عمومی و مسئولان دستگاه‌های اداری این بخش برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه بخش بیارجمند با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب و ۱۵ خرداد، گفت: ”امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است“ و تا تاریخ زنده است راه، اندیشه، گفتار و منش امام (ره) زنده خواهد ماند.
قیام ۱۵ خرداد زمینه‌ساز انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) بود
بخشدار بیارجمند، نیز گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد زمینه‌ساز انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) بود.
کریمی با اشاره به اینکه این قیام زمینه‌ساز انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) و ریشه‌کنی طاغوت بود، افزود: بنا بر سخنان امام راحل در زمان وقوع قیام ۱۵ خرداد سربازان ایشان در گهواره بوده و وقتی بزرگ شوند، طاغوت زمانه را ریشه کن می‌کنند.
او ضمن بیان این مطلب که قیام ۱۵ خرداد عزت ملت ایران و مبارزه علیه ظلم و استکبار بود، ابراز کرد: یوم الله ١۵ خرداد یکی از روز‌های سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است، روزی که مردم مؤمن و دیندار ایران برای دفاع از مرجعیت به میدان آمده و با نثار خون خود، وفاداری خویش به اسلام را به نمایش گذاشتند.
اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در بیارجمندسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به اینکه فتح خرمشهر قلب رویداد‌های دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود، گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات ضروری است که نهایت تلاش خود را برای گرامیداشت این رویداد به کار ببرند و در این خصوص حماسه‌آفرینی کنند.
محمد تقی یزدی با بیان این مطلب که تکریم این ایام تکریم حماسه آفرینی رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای این عملیات است و باید این امر مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد، افزودیکی از یادگاری‌های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در بیارجمند

ارسال نظرات
پر بیننده ها