فرمانده قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور گفت: در حوزه علم، فناوری، نو آوری و خلاقیت باید کار کنیم استان باید متحول شود و این مهم جز فعالیت عشایر محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور، در گردهمایی عشایر استان که در زاهدان برگزار شد، گفت: تامین امنیت غذایی یکی از مهمترین اهداف هر کشوری است که عشایر در حال تلاش در جهت سلامت و امنیت غذایی هستند.


وی با اشاره به این مطلب که جوانان را باید در حوزه کشاورزی و دامداری فعال کنیم، افزود: در شرکت های دانش بنیان باید تعاونی ها شکل گیرد چرا  که سیستان و بلوچستان استانی بهره مند است باید کار و تلاش کنیم چرا که خداوند به کار و تلاش پاداش می دهد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ادامه داد: در حوزه علم، فناوری، نو آوری و خلاقیت باید کار کنیم استان باید متحول شود و این مهم جز فعالیت عشایر محقق نخواهد شد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که هر جا کار به دست مردم انجام شده موفقیت حاصل شده است ادامه داد: مردم در هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند دست در دست هم دادن و در برابر دشمن ایستادن و پیروز شدند، امروز مردم باید درمیدان بیایند چرا که هر جا کار به مردم واگذار شده موفق بوده ایم.

سردار کرمی با تاکید بر این مطلب که امروز باید بسیج حوزه اقتصاد را متحول کند، جهاد تبیین کنیم بیان کرد:  ارز ترجیحی قطع کردن ریشه های فساد است، مردم باید در میدان بیایند  چرا که تبیین در قرآن ذکر شده است و مردم باید روشنگری کنند و  هوشیار در میدان نبرد با دشمن حضور یابند.

وی با اشاره به این مطلب که باید فرهنگ کار را در استان توسعه دهیم، خاطر نشان کرد: کارآمد ترین نظام نظام اسلامی است، تفکر، نو آوری و خلاقیت عبادت است با همکاری می توان مسیر توسعه استان را سریع طی کرد و اگر کار برای رضای خدای انجام شود و به خدا متکی شویم آینده درخشانی خواهیم داشت.

ارسال نظرات