مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:عشایر و طوایف نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می توانند با تاثیر گذاری خود جهاد تبیین را بین قبایل، طوایف خود تبیین و روشنگری کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج عشایری ، از عشایر به عنوان مرزداران انقلاب اسلامی نام برد و گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهمترین وسیله ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه ها است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی که فرمودند عشایر در همه جای کشور از لحاظ فداکاری شجاعت شهامت جز بهترین افراد مردمند افزود: در راستای گرامیداشت ۲۹اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج عشایری و روز قشر، برنامه نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین ویژه سران طوایف معتمدین ریش سفیدان و خانواده معظم شهدا و آحاد عشایر برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که در این برنامه شیعه و سنی در کنار هم حضور وحدت آفرین دارند، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد وحدت، اخوت، همدلی، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.

سرهنگ فروغی با اشاره به این مطلب که جهاد تبیین یکی از مسائل مهم و ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد:عشایر و طوایف نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می توانند با تاثیر گذاری خود جهاد تبیین را بین قبایل، طوایف خود تبیین و روشنگری کنند.

این مسئول تصریخ کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۱۰هزار شهید عشایری با اجرای این برنامه به استقبال کنگره خواهیم رفت تا در ایجاد وحدت و امنیت نقش داشته باشیم.

ارسال نظرات