یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اتفاقات و پدیده های گوناگون فرهنگی و اجتماعی مواجه است که برخی از این پدیده ها در سطح کشور و حتی دنیا کم نظیر است.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۶۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، نبود پارکینگ در شهر یاسوج باعث شده است تا رانندگان در هر جایی خودروی خود را پارک کنند و حتی پیاده رو ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. 

سد معبر و بی توجهی به حریم پیاده روها و تضییع حقوق عابرین پیاده یکی از معظلات پیش روی مردم در شهر یاسوج است، معضلی که هرکدام از شهروندان روزانه با آن روبرو هستند .

از میدان شهدای نیروی انتظامی ( فلکه ساعت قدیم ) به طرف میدان جهاد در دو طرف خیابان اصلی و از میدان استانداری تا بلوار عدل و همچنین خیابان اصلی شهر بیشتر پیاده رو ها توسط کسبه یا ماشین های پارک شده کاملا مسدود شده است و مسیری برای عبور عابرین پیاده وجود ندارد .
توقف خودرو در پیاده‌روها نقض آشکار حقوق شهروندی است و متولیان امر و مسئولین زیربط در یاسوج نسبت به این تخلف آشکار چشم پوشی کرده و با مسدود کنندگان معابر و پیاده روها برخورد قاطعی نمی کنند و همین امر باعث شده که روز به روز شاهد تخلفات بیشتری در این حوزه باشیم .

عرض کم و ناهموار بودن پیاده روهای شهریاسوج برای شهروندان کم نبود و معضل سد معبر خودروها هم اضافه شده و در پیاده روها گاهی دونفر به سختی می توانند از آن عبور کنند .

تصاویر زیر امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱  از پیاده روهای شهر یاسوج گرفته شده است که خود گویای حقیقت تلخی به نام مسدود کردن مسیر پیاده رو توسط خودروها است.

 

یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)یک اقدام بسیار جالب در شهر یاسوج و مسئولانی که سکوت کرده اند! +( تصاویر)

 

 

 

ارسال نظرات