خبرهای داغ:

چهل ساعت برنامه در چهل سالگی آزادسازی خرمشهر

شبکه آبادان چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر را با تبیین حماسه پیروزمندانه فتح خرمشهر به موازات انعکاس مطالبات مردم در سطح ملی پاس می‌دارد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی ویژه برنامه‌های آزادی خرمشهر گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده از ۳۱ اردیبهشت تا سوم خرداد با حضور مردم خرمشهر، سرداران، امیران، رزمندگان و چهره‌های مطرح ملی از شبکه‌های سراسری و ۳۳ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی به صورت هم زمان به روی آنتن خواهند رفت.
ناصر بهرام روایت عملیات بیت المقدس، مرور جانفشانی رزمندگان فتح و مردم خرمشهر در مقاومت ۳۴ روزه و انتقال فرهنگ حماسه و دفاع به نسل جوان و نوجوان را محور اصلی برنامه‌ها عنوان کرد.
او گفت: مستند‌های «مادری از دارخوین»، «در قلب شهر»، «قوم ایستاده»، «مالیه»، «گزارش آخر»، «نخل‌های ایستاده»، مجموعه هفت قسمتی «حماسه خرمشهر»، ویژه برنامه ۵ قسمتی «بازتاب» با موضوع ابرچالش‌های امروز خرمشهر، ویژه برنامه‌های "سلام بر خرمشهر" و "ایرانشهر"، موشن گرافیک‌های «خرمشهر خرم» و "شهید بهروز مرادی" و همچنین نماهنگ فاخر "فتح مبین" تولید مشترک مرکز آبادان و دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان، از تدارکات شبکه آبادان در معاونت‌های صدا، سیما، موسیقی، خبر و فضای مجازی برای پخش در روز‌های منتهی به سوم خرداد است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: شبکه آبادان چهلمین سالگرد رهایی خرمشهر را از طریق برقراری ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری و استانی در محضر همه هموطنان جشن خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار