در آیین تجلیل از مربیان و شرکت کنندگان در جزخوانی قران ویژه ماه مبارک رمضان در شهر وردنجان بیان شد: کتاب آسمانی قرآن مجید چشمه زلال معرفت است.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام علی محمدی در این آیین با تجلیل از مربیان و شرکت کنندگان در جزء خوانی قرآن مجید گفت: کتاب آسمانی قرآن مجید چشمه زلال معرفت است و انس با قرآن و نهادینه شدن فرهنگ غنی قرآن در جامعه موجب هدایت و  آرامش انسان و جامعه می شود.

امام جمعه وردنجان اظهار داشت: اگر معانی بلند قرآن مجید با زبان روز برای اقشار مختلف مردم بیان شود قطعا تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت و زمینه‌ساز پیشرفت واقعی بشریت خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: اقتدار، عزت، قدرت، معنویت، رشد و تعالی معنوی، گسترش تفکر و عقیده و شادی اسلامی و آرامش روحی در گرو عمل به قرآن کریم است.

 این مقام مسئول اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان و توطئه های دشمنان در تهاجم فرهنگی غرب خواهد بود.

وی با اشاره به آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی به خصوص در بین نسل جوان، ادامه داد: برگزاری محافل اُنس با قرآن در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان و نیز در منازل و جمع خانواده و کودکان آثار و برکات بسیار بالای معنوی دارد.

امام جمعه وردنجان اظهار داشت: با ترویج فرهنگ قرآن مجید در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توان در برابر توطئه ها، تهدیدات دشمنان و معضلات اجتماعی ایستادگی کرد، در این راستا باید هر روز بخشی از وقت خود را اختصاص به قرآن دهیم.

این مقام مسئول افزود: قرآن مجید این کتاب آسمانی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

در این آیین از مربیان  وشرکت کنندگان در جزخوانی قرآن مجید ویژه ماه مبارک رمضان در شهر وردنجان تجلیل شد.

ارسال نظرات