خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
سردارحاجتی گفت: چندین برابر حرف هایی که راجع به جنگ گفته شده، حرف های قشنگ ناگفته داریم و هنر ما باید این باشد که بتوانیم این گنج های نهفته در دل جنگ تحمیلی مان را کشف کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۴۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

 اولین استودیوی تلویزیونی دفاع مقدس خوزستان به نام «عصر ماندگار» امروز با ضبط اولین برنامه آغاز به کار کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در این برنامه به تشریح راه اندازی این استودیو پرداخت و اظهار داشت: به لطف خدا و دعای خیر مادران شهدا و همت بسیاری از عزیزان دلسوز و خیرین استان موفق شدیم اولین فضای فرهنگی، رسانه ای و تلویزیونی دفاع مقدس پایتخت حماسه و ایثار را با نام «عصر ماندگار» راه اندازی کنیم.

وی افزود: سالروز حماسه ملی سوم خرداد بهترین بهانه بود که به ضبط اولین برنامه ها اقدام کنیم و انشالله با همراهی و همدلی صداوسیمای مرکز خوزستان بتوانیم برنامه ای متفاوت و ماندگار از حوزه دفاع مقدس را تقدیم مخاطبین عزیز استان و کشور نمائیم.

سردار مرادحاجتی گفت: چندین برابر حرف هایی که راجع به جنگ گفته شده، حرف های قشنگ ناگفته داریم و هنر ما باید این باشد که بتوانیم این گنج های نهفته در دل جنگ تحمیلی مان را کشف و آن ها را به افکار عمومی و به خصوص نسل جوان مان تزریق کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: قصد داریم خیلی از معادلات را برهم بزنیم و با مخاطب شناسی دقیق به تهیه و پخش برنامه هایی اقدام کنیم که خروجی آن جذب حداکثری مخاطب از همه سلیقه ها باشد چرا که معتقدیم فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، چپ و راست نمی شناسد و متعلق به همه اقوام و اقشار و احزاب است.

وی افزود: در این برنامه از همه فرماندهان ارشد ارتش، سپاه، ناجا، جهاد و اقشار مختلف مردم دعوت خواهیم کرد و نشست های چالشی را هم با حضور جوانان ثبت و ضبط می کنیم.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: دنیای استکباری با ایجاد امپراطوری های رسانه ای در حال تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنیا است و ما نباید از این قافله عقب بمانیم چرا که محتوایی که ما برای ارائه داریم بسیار غنی تر و ارزشمندتر از بسیاری رسانه های رنگین دنیاست که نابودی بنیان خانواده ها را نشانه گرفته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها