خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با حضور مسئولین شهرستان رازوجرگلان ، با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس حوزه شهید شیرودی ، محمد رسول الله (ص) و گردان کوثر حوزه حضرت خدیجه (س) به ترتیب با ماموریتهای کمین وضد کمین، مبارزه با اغتشاشات ، امداد و نجات برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۸۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با حضور مسئولین شهرستان رازوجرگلان ، با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس حوزه شهید شیرودی ، محمد رسول الله (ص) و گردان کوثر حوزه حضرت خدیجه (س) به ترتیب با ماموریتهای کمین وضد کمین، مبارزه با اغتشاشات ، امداد و نجات برگزار شد.

این رزمایش که همزمان در سراسر کشور و استان خراسان شمالی در شهرستان رازوجرگلان هم برگزار شد؛ با هدف حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی ها و توان رزم، افزایش روحیه جهاد و شهادت طلبی در بین بسیجیان و افزایش هماهنگی های لازم بین سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت .

لازم به ذکر است این رزمایش به یاد سردار شهید سید محمد حجازی و با شعار محوری "بسیج امنیت و اقتدار" در سطح شهرستان‌ رازوجرگلان در سه بخش مرکزی ،بخش غلامان و بخش جرگلان در محل های از قبل پیش بینی شده با دو هدف محوری عملیات دفاعی و امداد ونجات برگزار گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها