یادواره شهدای روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت روحانیون شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۷۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار روحانی شهید کشور به میزبانی شهرمقدس قم که چهارم خردادماه برگزار می شود، امروز یادواره 81 شهید روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری و 70شهید روحانی جامعه عشایری کشور در مجتمع لاله شهرکرد برگزار ‌شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام ) افزود: در این مراسم معنوی حضرت آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، جمعی از خانواده معظم شهدای روحانی، اساتید حوزه های علمیه و جمعی از روحانیون و طلاب حضور داشتند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس روحانیون با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل علاوه بر اقدامات رزمی و تبلیغی به تبیین حقانیت دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی و شکل دادن معنویت در جبهه می‌پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی‌زاده از شهدای مدافع حرم استان به عنوان شهید شاخص روحانی کشور معرفی شده است.

گفتنی است؛ آیت الله اسلامیان نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری بعد از خیرمقدم توسط سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم یادواره به ایراد سخن پرداختند.

ارسال نظرات