همان طور که در جنگ سیاسی و نظامی دشمن را شکست دادیم ، در جنگ اقتصادی هم دشمن را شکست می دهیم گفت: خرمشهر امروز ما ، کنترل بازار اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی درخواف:امام جمعه شهرستان  در ستاد برنامه ریزی ، دهه ی کرامت ، مراسم ارتحال امام راحل(ره) ، سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر ، گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد ، رزمایش بیت المقدس که با حضور مسئولین در فرمانداری برگزار گردید.

حجت الاسلام برزگر نژاد امام جمعه خواف در این جلسه ضمن اشاره به گرامیداشت یادواره چهار هزار شهید روحانی گفت: در هر تاریخی حماسه سازان آن تاریخ علمای آن تاریخ هستند لذا یاد و خاطره ۴۰۰۰ شهید روحانی را گرامی می‌داریم که دو شهید روحانی در شهرستان داریم شهید یاقوتی نژاد و شهید اصلانی

وی افزود: ما نسبت به شهدا ، حق کم کاری نداریم و باید روایتگر خون شهدا باشیم اما متأسفانه در شهرستان در خصوص شهدای روحانی کاری انجام نشده و المانی در این خصوص نداریم یا میدان یا خیابانی به نام این شهدا نداریم.

امام جمعه خواف در ادامه با اشاره به بزرگداشت آزادسازی خرمشهر افزود: آنچه باعث آزادسازی خرمشهر شد ، مردمی ، همدلی ، همراهی ، همفکری و همزبانی رزمنگان آنروز بود.

حجه الاسلام برزگرنژاد سپس با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: همان طور که در جنگ سیاسی و نظامی دشمن را شکست دادیم ، در جنگ اقتصادی هم دشمن را شکست می دهیم گفت: خرمشهر امروز ما ، کنترل بازار اقتصادی کشور است.

امام جمعه خواف در پایان افزود: ما هر چه داریم از امام راحل و گل واژه های سخنان امام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها