خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی انجام شد؛

بازدید سردار رمضان شرف از نمایشگاه «ردای سرخ»

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی، از نمایشگاه «ردای سرخ» ویژه معرفی ۴۰۰۰ شهید روحانی، در مصلای قم بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه با سفر به شهر مقدس قم از نمایشگاه ردای سرخ که با محوریت معرفی شهدای روحانی در مصلای قدس قم برپا شده است بازدید کرد.

شریف در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کنگره شهدای روحانی معرفی ۴۰۰۰ شهید روحانی را دنبال می‌کند که این شهدا نقش‌های تبلیغی، تربیتی، رزمی و فرماندهی را در دوره‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شهدای روحانی با نگاه عمیق‌تر به تاثیر و کارکردهای روحانیت پرداخته است، گفت: آثار خوبی از شهدای روحانی موجود است که معرفی آن‌ها راهکاری برای معرفی شهداست.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه دستاوردها و سیره شهدای روحانی در حوزه اطلاع رسانی مغفول مانده است، گفت: در این فضای غبارآلود دشمن علیه انقلاب حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده است و ضرورت روشن‌سازی واقعیت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه‌های فرهنگی از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه شهدای روحانی گردهم آمده‌اند و فرصت خوبی فراهم شده است تا خبرنگاران در راستای مسیر این شهدا گام بردارند.

خاطرنشان می‌شود، در نمایشگاه ردای سرخ ۵۰ غرفه برپا شده و نمایندگانی از ۳۱ استان کشور و مجموعه های فرهنگی در حوزه شهدای روحانیت در این نمایشگاه به نمایش آثار و تولیدات مرتبط با این شهدا پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات