مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در سفر خود به شهرستان شوط به همراه جمعی از مسئولین با خانواده سردار شهید محمد عبدالله‌پور دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شوط، سعید محمد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

مشاور رئیس جمهور در ادامه، افزود: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و دیدار از این عزیزان توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است.

در پایان نیز لوح سپاس توسط مشاور رئیس جمهور تقدیم خانواده این شهید بزرگوار شد.

افتتاح مدرسه شبانه‌روزی با حضور مشاور رئیس جمهور

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد مدرسه شبانه روزی دخترانه شهید عبدالله‌پور شهرستان شوط به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شوط؛ سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در سفر خود به شهرستان شوط به همراه جمعی از مسئولین شهرستان مدرسه شبانه روزی دخترانه شهید عبدالله پور در این شهرستان را افتتاح کرد.

این مدرسه با زیربنای ۲۹۰۰ مترمربع احداث شده و برای ساخت آن مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان نوسازی مدارس هزینه شده است.

ارسال نظرات