غلامعلی حیدری گفت: قرارگاه خاتم الانبیا به گود تکمیل طرح‌های کشاورزی نیمه تمام چهارمحال و بختیاری وارد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان جهادکشاورزی اقدامات لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با هلدینگ کشاورزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی در استان انجام دهد، در این راستا تمامی ظرفیت‌ها بکار گرفته شود.

غلامعلی حیدری روزگذشته در دیدار با اعضای هلدینگ کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینک حضور این قرارگاه در چهارمحال و بختیاری جهت مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی بسیار در ایجاد اشتغال موثر است، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی مقدمات لازم برای سرمایه‌گذاری این هلدینگ در استان را فراهم کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طرح شبکه آبیاری اراضی زیر سد بیدکان، طرح تامین آب و تعادل‌بخشی آبخوان خانمیرزا- چالکاه، طرح تامین و انتقال آب به اراضی سردشت جهت اجرای طرح مجتمع کشاورزی و دامپروری، توسعه اراضی کشاورزی دیناران و پروژه سد خاکی امام قیس از جمله‌ طرح‌های نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش غیردولتی در استان است.

وی بیان کرد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با هلدینگ کشاورزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا را انجام دهد، در این راستا تمامی ظرفیت‌ها بکار گرفته شود، برخی از این پروژه‌ها دارای اعتبار مصوب نیز هستند و از بحث تهاتر و فروش اراضی مازاد نیز می‌توان برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها استفاده کرد.

حیدری در پایان گفت: کشتارگاه جونقان نیز می‌تواند با طی فرآیندهای قانونی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای فعال‌ شدن، واگذار شود.

ارسال نظرات