با همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه پاسداران انبار دپوی کالاهای اساسی در زاهدان کشف شد

عباس زاده محمودی گفت: از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انبار دپوی کالاهای اساسی در حاشیه شهر زاهدان را کشف شد .
کد خبر: ۹۴۳۴۳۸۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و احتمال برخی سودجویی در بازار، اقدامات لازم در جهت همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت، بسیج اصناف و جهاد کشاورزی صورت گرفته و درحالیکه تعزیرات حکومتی باید تمرکز خود را بر رسیدگی به پرونده های متشکله داشته باشد اما اکیپ های گشت مشترک در دو شیفت صبح و عصر با حضور معاون دادستان و سایر دستگاه های متولی در حال انجام می باشد .

 موسی عباس زاده محمودی در ادامه افزود: در همین راستا با اقدامات صورت گرفته از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انبار دپوی کالاهای اساسی در حاشیه شهر زاهدان را کشف نمودند .

 وی بیان کرد: بیش از 26 قلم کالا از مایحتاج ضروری مردم با مقدار تقریبی 3 تن روغن ، 87 تن برنج ، 3 تن قند شکسته ، 100 کارتن ماکارونی و ... با ارزش 26 میلیارد و 475 میلیون ریال در این انبار که پس از استعلام از سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، در سامانه جامع انبار ها ثبت نگردیده بوده مشاهده و صورتجلسه و پرونده متشکله به یکی از شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع و بزودی رأی مقتضی قانونی صادر خواهد شد .

این مسئول درخصوص قاچاق روغن خوراکی در ادامه اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته خصوصاً از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری در سطح استان تعداد 147 فقره پرونده با ارزش 6 هزار و 975 میلیارد ریال جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده که رسیدگی به پرونده ها با فوریت در حال انجام می باشد و تا این لحظه 75 درصد پرونده های وارده قاچاق روغن رسیدگی شده است .

 وی افزود: با توجه به نیاز جامعه و کمبود روغن در استان مقرر گردید تا شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان با فوریت و در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستور فروش روغن های مکشوفه پیش از صدور حکم به جهت سریع الفساد بودن را صادر و در این خصوص نیز هماهنگی لازم موجب شده است تا بخشی از کمبود روغن استان از این حوزه مرتفع شود .

ارسال نظرات