فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در فومن برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ محسن جعفری در نشست خبری با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه «فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود»، اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطف و قوت در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی نظام سلطه را بر هم زد، اضافه کرد: رویاهای خیالی و نقشه‌های پوشالی صدام و رژیم بعث در تصاحب خاک ایران با استقامت رزمندگان نقش بر آب شدند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه هرگز هیچ جنگی را آغاز نکرده ایم، گفت: ایران هرگز جنگ طلب نبوده و اعلام آتش بس صدام برای رهایی از پرداخت غرامت حمله به خاک ایران بود که جمهوری اسلامی برای دفاع از حقوق خود دفاع را ادامه داد.

وی افزود: تمامیت ارضی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نبوده که جمهوری اسلامی در زمان آتش بس برای پس گرفتن مناطق اشتغالی مذاکره انجام می‌داد.

سرهنگ جعفری تأکید کرد: دفاع مقدس یک برگ زرین از حقانیت جمهوری اسلامی و نشانگر ایمان و اخلاص مردم ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در نبرد نابرابر اما «شجاعانه و قهرمانانه»، با ایمان، وحدت، اتحاد، یکپارچگی، پشتیانی مردم و با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسیدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه ناحیه فومن به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع را اجرا می‌کند، افزود: در این هفته برنامه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ جعفری گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی، نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، نمایشگاه عکس، نمایش خیابانی، ویزیت رایگان و مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فوق از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و ادارات و نهادهای دولتی و مردمی برگزار می‌شود

ارسال نظرات