خبرهای داغ:
سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود حماسه سازی رزمندگان در عملیات بیت المقدس، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۲۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، این سپاه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم رب الصابرین

واقعا ارتش و نيرو هاي سپاهي و بسيجي ها، مظلومانه و با كمترين امكانات جنگيدند.
«امام راحل»

بايد از حماسه هاي بجا مانده از جنگ براي جاري كردن اين روحيه در امتداد تاريخ استفاده شود.
«مقام معظم رهبری»


در بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آمده است؛ سوم خرداد یادآور حماسه بی‌بدیل رزم‌آوری‌های مؤمنان بی‌ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب آن‌ها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد.

آزادی خرمشهر رهین سرخی خون آنانی است که در محاصره شب پرستان تن به ذلت نداده و با دستی تهی اما بازوانی پرتوان و قلب‌هایی مملو از عشق به ولایت توانستند نه تنها خرمشهر، که جهان بشریت را از نوع زنجیر‌های ذلت و خواری برهانند.

نبرد نابرابر آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام، شهر نبرد و پیکار، نبرد جبهه حق با جنود شیاطین است. شهری که فتح آن، عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مؤمن آزادی‌خواه را به نمایش گذاشت.

آزادی خرمشهر قهرمان در عملیات غرور آفرین «بیت‌المقدس» از سویی مبتنی بر بنیان دفاعی اسلام ناب صورت گرفت و از طرف دیگر شاکله راهبرد دفاع از ایران اسلامی را بنا نهاد. راهبردی که امروز ماهواره محصول آن صبر و استقامت، تصاویر خود از فضای نیویورک و تل آویو برای کنترل دشمنان اسلام را در اختیار ادامه‌دهندگان راه مقاومت و ایثار قرار می‌دهد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است؛ در عملیات بیت‌المقدس ما آموختیم که اگر قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه گذاریم، می توان قدرت‌های ۴۴ گانه پشتیبان صدام و صدامیان را دچار فروپاشی نمود و دشمن نیز آموخت که در برابر این اراده‌های پولادین، یارای مقاومت ندارد و اراده واحد مقاومت قابلیت شبکه شدن در جهان اسلام را دارد آن‌چنان که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ‌مردانی، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجادکننده شجره‌های شریف و مؤمنی با عناوین حزب‌الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و جهاد شده است.

مولفه هایی از جنس ایمان و اخلاص در حال خشکانیدن ریشه‌های سلطه و استکبار و حق‌کشی هستند که نمونه بارز آن شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جوانان حزب الله فلسطین است و دشمنان را به احتیاط در سخن و عمل نسبت به هر گونه محاسبه برای مواجهه با اسلام ناب وادار نموده‌ است و امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

امروز الگوی وحدت و پایداری در روزهای سخت مقاومت و آزادسازی خرمشهر، می‌تواند همچنان برای عبور از گردنه‌های سخت تحریم‌ها و مقابله با مهاجمان به اقتصاد کشور، مورد استفاده قرار گیرد.

سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بر ملت بزرگ ایران، مردم صبور و مقاوم خوزستان و خرمشهر و رزمندگان افتخارآفرین استان قزوین در این عملیات و رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس مبارک باد.

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه رزمندگان و قهرمانان این حماسه بزرگ و تاریخی، به روح بلند شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای این عملیات بزرگ درود می‌فرستد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها