خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهید ناصر افشاری

فتح خرمشهر، سند پایداری ملت ایران است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهید ناصر افشاری عنوان کرد: ماموریت امروز ما برگرفته از افتخار خرمشهر بوده و فتح خرمشهر، سند پایداری ملت ایران است
کد خبر: ۹۴۳۴۵۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، عصر امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده شهید ناصر افشاری از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار و از آنان دلجویی کرد.

 

سردار آتانی در این دیدار بیان کرد: به تعبیر معارف دینی ما، تربیت و پرورش جوانان انقلابی اجر مضائفی دارد و پدران و مادران شهدا مصداق واقعی این تعبیر هستند.

 

وی با اشاره به سختی مسیر تربیت فرزندان صالح توسط والدین گفت: بی شک تربیت فرزندان و تهیه نیازمندی های آنها، رنج و سختی های فراوانی دارد. گاهی رنج های همسران شهدا از مصائب پدران و مادران شهدا بیشتر است. 

 

سردار آتانی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اجر مجاهدت، از آن همسران شهداست و قطعا این سخن به این دلیل است که بار تربیت فرزندان شهید بر دوش همسران شهداست و همسران شهدا جوانی خود را پای این کار گذاشته اند و خداوند این بار امانت را نزد بندگان خاص خود گذاشته است.‌

 

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به وجود مشقت های فراوان در تربیت این امانات الهی تصریح کرد: بی شک خداوند متعال نظاره گر این مشقت ها بوده و اجر همسران شهدا نزد خدا محفوظ است.

 

وی با اشاره به نقش شهدای عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: ماموریت امروز ما برگرفته از افتخار خرمشهر است. صدام به دنبال ایجاد تنگناهایی سخت در اقتصاد تک قطبی ایران بود که رزمندگان و فرزندان این آب و خاک اجازه چنین توهماتی را به دشمنان ایران اسلامی ندادند.

 

سردار آتانی عنوان کرد: امروز ۴۳ سال است که این ملت با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های خدادادی در مسیر استقلال خود، استوار ایستاده است و این راهی است که شهدای عزیز به ما آموخته اند. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: فتح خرمشهر برگ زرین و سند پایداری ملت ایران با هدایت های امام راحل و تکیه بر نیروی اقتدار نیروهای مسلح، جانفشانی رزمندگان و شهدا و پشتیبانی مردمی است.

 

گفتنی است؛ شهید ناصر افشاری، در یکم دی ۱۳۳۰، در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش احمد، کارمند بود و مادرش مولود نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر کارخانه بود. سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. 

 

این شهید گرانقدر در دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در عملیات بیت المقدس در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار وی در گلزار شهدای شهر قزوین واقع است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها