جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان اعلام کرد :

آبرسانی به ۱۱۰ روستا در هرمزگان توسط سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: سپاه امسال به ۱۱۰ روستا در هرمزگان آبرسانی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرعباس، صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مواجهه با دشمن در دو حوزه جنگ ادراکی و

وی افزود: در جنگ ادراکی، دشمن بدنبال ضربه زدن به اعتقادات ملت است و اذهان و افکار مردم را هدف گرفته تا عفت را از جامعه بگیرد و در این عرصه رسانه‌ها باید با یادآوری ارزش‌ها به کمک بیایند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ادامه داد: در حوزه دیگری با نبرد فرهنگی و رسانه‌ای مواجه هستیم که از جبهه داخلی نیز یارگیری می‌کندو راه مقابله با این حرکت دشمن نیز جهاد تبیین است که امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

سرهنگ صادقی یکی از آسیب‌ها را عدم بیان دستاوردها و اقدامات نظام اسلامی برشمرد و گفت: امسال در تلاش برای محرومیت‌زدایی، مصمم به آبرسانی به ۷۲ روستا در قالب قرارگاه امام حسن (ع) هستیم که حرکت بزرگ و با شکوهی خواهد بود.

به گفته مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان، ۷۲ روستا در هرمزگان در فاز اول شناسایی شده اند که لوله مورد نیاز آن را خیر به ارزش ۹۵ میلیارد ریال تامین و کار اجرای آن را سپاه به طور جهادی در ظرف ۶ ماه انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم بیش از ۵۰ روستا را در نیمه دوم سال آبرسانی خواهیم کرد.

به گفته صادقی در سال گذشته به ۸۴ روستا در استان به همین شیوه آبرسانی کردیم و ۲۵ کیلومتر راه روستایی را نیز در دست انجام داریم.

ارسال نظرات