نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

جمهوری اسلامی امروز به اوج اقتدار و عزت رسیده است/ آزادسازی خرمشهر پیروزی بزرگ ملت ایران

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز جمهوری اسلامی در تمام دنیا نفوذ کرده و ملتی که قبل از انقلاب اسلامی غیر از تحقیر در تاریخ چیز دیگری ندیده بود امروز به اوج اقتدار و عزت رسیده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۶۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که  به مناسبت سوم خرداد در سپاه فتح برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی که باید شکل می‌گرفت تا ملت باشکوه ایران از چنگال استبداد و استعمار و رها شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی می‌تواند تمام کاخ‌های ستمگران و مستکبران را نابود کند، افزود: آرمان این نهضت این بود که در هر جایی از دنیا صدای مظلومی را می‌شنود باید به یاری‌اش بشتابد و دشمن به درستی این موضوع را فهمید بنابراین قبل از انقلاب و در روزهای آغازین و بعد از پیروزی انقلاب دست به تحرکات زیادی زد که یکی از این تحرکات راه‌اندازی جنگی همه‌جانبه علیه انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس، تمام جبهه استکبار و استعمار به میدان جنگ آمدند و در مقابل ملت ایران صف‌آرایی کردند و همه تجهیزات نظامی را در اختیار صدام قرار دادند تا نظام اسلامی را براندازی و کشور ما را تجزیه کنند.

حسینی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن می‌خواست عزت، شرافت و استقلال کشور ما را نابود کند اما مقاومت و ایمان مردم و نفس مقدس امام خمینی (ره) هیمنه دشمن را شکست، خاطرنشان کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر پیروزی بزرگی نصیب ملت ما شد و پس از آن نیز پیروزی‌ها استمرار یافت به طوری که هر بار لرزه بر اندام دشمنان ملت و جبهه استکبار می‌افتاد و نتیجه جنگ هشت‌ساله دفن دشمنان این ملت در زمین تاریخ و شکوه و عظمت این ملت و پیروزی‌های پی‌درپی بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مقاومت و ایمان مردم و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد گفت: امروز جمهوری اسلامی در تمام دنیا نفوذ کرده و ملتی که قبل از انقلاب اسلامی غیر از تحقیر در تاریخ چیز دیگری ندیده بود امروز به اوج اقتدار و عزت رسیده است. روزی اسرائیل غاصب شعار از نیل تا فرات را سر داد اما امروز توسط جبهه مقاومت محصور شده است، ضمن اینکه آمریکا هم توسط ملت ایران از اریکه ابرقدرتی بر زمین افتاد.

حسینی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، نفس ولایت فقیه، خون شهدا و مبارزه رزمندگان در صحنه‌های مختلف شاهد شکوه و مجد و عظمت ملت ایران هستیم، گفت: شکست داعش، پیروزی‌های ملت یمن بر جبهه استکبار، پیروزی‌های حزب‌الله لبنان و غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی هر کدام یک فتح بزرگ است که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته است.

وی بیان کرد: مسئولان باید بدانند که انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی است و باید در شأن و شایستگی شهدا و امام مدیریت کنیم زیرا انقلاب ما یک انقلاب جهانی است و تمام آزادی‌خواهان عالم به این انقلاب چشم دوخته‌اند و می‌دانیم آینده جهان از آن انقلاب است بنابراین مدیران باید در شأن و شایستگی این انقلاب و آرمان‌ها باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار