یکی از هادیان سیاسی سپاه عاشورا:

دشمن خواستار سوق دادن تفکرات ما به سمت خواسته هایش است

تبریز- یکی از هادیان سیاسی سپاه عاشورا، جنگ شناختی را جنگ تسخیر اذهان و اندیشه ها عنوان کرد و گفت: دشمن در جنگ شناختی می خواهد ما آنگونه فکر کنیم که خواسته و هدف او محقق شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۲۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد پورخردمند در جمع کارکنان سپاه میانه، جنگ سایبری، جنگ سیاسی یا دیپلماتیک، جنگ اقتصادی، جنگ نامنظم یا شورش های خیابانی، جنگ نظامی، جنگ شناختی و ترکیبی را مهمترین لایه های جنگ برشمرد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن با ناامیدی از دیگر انواع جنگ ها، مهمترین اولویتش جنگ اقتصادی و شناختی است و برای پیروزی در برابر این جنگ، نیازمند بصیرت و جهاد تبیین هستیم.

  پورخردمند آحاد مردم، تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور را مخاطبین جنگ شناختی دانسته و متذکر شد: دشمن با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اذهان مردم و برخی از مسئولین ساده اندیش و غیرانقلابی را تسخیر کرده و با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی، آنها را به کف خیابان می کشاند تا به راحتی اهدافش را به دست خود ملت محقق کند.

وی با تاکید بر سختی و پیچیدگی جنگ شناختی بر روشنگری و بصیرت افزایی تاکید کرد و اذعان داشت: سواد رسانه ای و جهاد تبیین مهمترین سلاح ورود به جنگ شناختی است.

   همایش بصیرت افزایی با موضوع جهاد تبیین در بین کارکنان سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار