خبرهای داغ:
تبریز- امام جماعت مسجد امام کلیبر گفت: عشق به میهن و ولایت و فداکاری در راه اعتلای وطن در جان و دل مردم ایران رسوخ کرده و استقامت و اخلاص این مردم بصیر برای همیشه ستودنی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۲۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

حجت الاسلام سیف اله نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در رابطه با سوم خرداد اظهار داشت: روز آزادی خرمشهر روز سربلندی و عظمت ایران اسلامی بوده وبا فداکاری بی نظیر جوانان میهن اسلامی و پرداخت بهای ارزشمندی چون خون شهدا بدست آمده است.

وی اضافه کرد: ارزش این فداکاری وایثار گریها باید برروح عموم جامعه تزریق شده ودر نزد همه افکار ایرانی  بلکه در جهان موجب تجلیل و تعظیم قرار گرد چرا که در هیچ جای جهان این ارزش والا وجود ندارد .

حجت الاسلام نجفی ابراز کرد: پیشرفت، استقلال، اقتدار و امنیت نظام اسلامی مدیون غیرت و مجاهدت ملت بزرک ایران در خرمشهرها بوده که مستکبران و سلطه طلبان عالم را در جای خود نشاند و دستاوردی را که به ارمغان آورد برای همیشه افکار منحرف وکج اندیش را مایوس کرد.

وی یاد آور شد: امروز اگر زنگ عظمت ایران در سراسر جهان به صدا در آمده و ایرانی خودش را به رخ ملت های دنیا می کشد مربوط به همان دوران دفاع مقدس بوده و مدیون همان جان نثاری، سلحشوری، فداکاری و مقاومت رزمندگان عزیز اسلام می باشد.

 
 
 
ارسال نظرات