تبریز- فرماندار میانه در این آیین از فتح خرمشهر به عنوان روزی پرافتخار یاد کرد و گفت: سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است که موجب یاس دشمن در تعرض به خاک این سرزمین مقدس شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی آزاد سازی خرمشهر را حرکتی ارزشمند و روز تقویت اعتقادات، ایمان و توکل مردم و رزمندگان و سرآغاز عقب نشینی دشمن به سمت صلح و خاتمه جنگ دانسته و متذکر شد: این روز بزرگ سرنوشت کشور و جنگ را عوض کرد و موجب افت روحیه و ناامیدی فرماندهان ارتش عراق و حامیان صدام شده و در مقابل، باور ما می توانیم را در دل رزمندگان، بارور کرد.

   وی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن به درستی می داند که یارای مقابله با ملت ایران را ندارد لذا به روشهای دیگری همچون فرهنگ و اقتصاد روی آورده و سعی دارد ملت را همسو  با اهداف خود کند، تصریح کرد: در این جنگ نیز حتما شکست خواهد خورد و اوج زبونی و شکست او در ترور شخصیت های ما هویداست.

   سعادتی افزود: دیگر قدرت دشمن در منطقه نیز افول کرده و هرگز یارای مقاومت در برابر حرکت های پرشتاب ضداستکباری در کشورهای منطقه با الگوگیری از ایران را ندارند.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ پمکا میانه برگزار شد

   آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با شرکت مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ پمکا میانه برگزار شد.

ارسال نظرات