خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم ، از خانواده ۲ شهید روحانی در شهرستان گتوند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

حجت الاسلام رحیمی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گتوند " ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی هشت سال دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهدای روحانی ، شهید مسعود جعفرزاده و مصطفی جزایری گفت؛ روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد؛ : به منظور تجلیل و قدردانی از تلاش ها ، فداکاری ها و جان فشانی های شهدای طلبه و روحانی ،کنگره ۴ هزار شهید روحانی چهارم خردادماه همزمان با ایام پیروزی عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس و فتح خرمشهر در شهر مقدس قم برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار علی جعفری " فرمانده سپاه ناحیه گتوند با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد شهداء و استفاده از این فرصت های معنوی را نیاز جامعه دانست و افزود؛امیدواریم ان شاءالله خداوند به ما توفیق بدهد که رهروان راستین شهیدان باشیم و به آن مسیری که شهداء انتخاب کردند ما هم جای پای آنها قدم بگذاریم. شهرستان گتونددر هشت سال دفاع مقدس ۸ شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها