خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: آنچه در فتح خرمشهر برای ما ثابت شد همان مولفه‌ها یعنی ایمان، استقامت و تلاش و اخلاص و ایثار و ازخودگذشتگی بود و بی شک فتح خرمشهر، فتح ارزش هاست.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

قزوین_حجت الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج و در سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی را نقطه عطف قرن بیستم بدانیم یکی از درس های اعجازگونه آن هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

 

وی گفت: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر متعالی ترین اتفاق جنگ در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود و در حقیقت فتح خرمشهر هم سرنوشت جنگ را عوض کرد هم آینده روشنی را به روی انقلاب اسلامی باز کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: اگرچه در دو قرن گذشته خوزستان به ویژه خرمشهر وجهه مصالحه بخش‌های زیادی از تاریخ سیاه شاهان بی کفایت ایران بود و در قبال بازپس گیری آن در قالب قراردادهایی، بخش‌های زیادی از کشور همچون هرات و سلیمانیه به دشمن واگذار شد اما بعد از انقلاب اسلامی اگر چه خرمشهر ها را اشغال کردند با تمام قدرت برای جلوگیری از باز پس گیری آن تلاش کردند.

 

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: اما با تلاش و مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام بدون دادن حتی یک وجب از خاک عزیز در سوم خرداد سال ۶۱ بازپس گرفته شد ما در فتح خرمشهر آموختیم به نصرت و وعده الهی همیشه صادق و حتمی است آموختیم که در عرصه های سخت صبر و استقامت و تلاش و همفکری و وحدت عقلی می توان بر بزرگترین مشکلات فائق آمد. 

 

وی گفت: آنچه در فتح خرمشهر برای ما ثابت شد همان مولفه‌ها یعنی ایمان، استقامت و تلاش و اخلاص و ایثار و ازخودگذشتگی بود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها