خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: فتح خرمشهر، اراده ملت در پایداری اسلامی را به تصویر کشید و ملت ایران با کمترین امکانات در مقابل تاکتیک ها و امکانات دشمن ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۰۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

قزوین_سرتیپ دوم پاسدار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع نمازگزاران مسجد زینبیه قزوین، حوزه حیدر کرار(ع) بیان کرد: آن روزها دشمن با زنگ نظامی به کشور عزیزمان ضربه وارد می کرد اما وقتی دید نمی تواند در فاز نظامی موفق شود از ابزارهای دیگر استفاده کرده و وارد جنگ دیگری شد که جنگ با اعتقادات و افکار مردم بود.

 

وی گفت: امروزه دشمن در صدد این است تا بتواند که افکار مردم ایران را بر ضد انقلاب اسلامی و همسو با خود کند و لذا در فضای مجازی از طریق گره زدن افکار ضد انقلابی با وضعیت معیشت مردم با مباحث اقتصادی به دنبال ایجاد آشوب در جامعه است. 

 

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد اظهار کرد: اراده خدا و همت رزمندگان غیور، آن پیروزی ها را در آزادسازی خرمشهر رقم زد و دشمن از این اراده خدا غافل بود. اراده خدا بر این بود که رزمندگان اسلام که با همت بلند و اراده والا قدم در عرصه دفاع از ارزش‌ها نهاده بودند، بر دشمن پیروز شوند و دشمنی که قرار بود ظرف مدت یک هفته تهران را فتح کند و در میدان آزادی سخنرانی کند با اراده خدا و همت رزمندگان اسلام مجبور به تحمل شکست های پی در پی و عقب نشینی شد.

 

سرتیپ دوم پاسدار مهرداد افروزی در پایان سخنان خود گفت: دشمن در محاصره خرمشهر از تمام تاکتیک ها و ادوات نظامی خود استفاده کرد اما از اراده خدا غافل بود و نتوانست حریف اراده رزمندگان ما که با خدای خود عهد بسته بودند، شود اما امروز دشمن با استفاده از ابزارها در فضای مجازی به دنبال ایجاد تفرقه بین قومیت‌هاست و به اشکال مختلف در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده است. اما بی شک با تکیه بر اراده ملی و در مسیر فرمانبری از ولایت فقیه، ملت عزیز بر تمام حربه های دشمن پیروز خواهند شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها