خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر با عنوان روز مقامت، ایثار و پیروزی جمعی از مسئولین شهرستان سرایان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۳۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر با عنوان روز مقامت، ایثار و پیروزی جمعی از مسئولین شهرستان سرایان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران دیدار کردند.

در این دیدار و پس از عرض تشکر و خوش آمدگویی سرهنگ دوم پاسدار حسین خدادادی، اعلام همراهی و همدلی مسئولین مختلف شهرستانی توسط دکتر رضوی فرماندار شهرستان سرایان با مجموعه سپاه و بسیج جهت اجرای برنامه مد نظر در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، اقتصادی و بصیرتی در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف عالیه انقلاب اسلامی مطرح شد.

همچنین در این دیدار حجه الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه سرایان ضمن تشکر از مشارکت فعال و همراهی بسیجیان با نهاد امامت جمعه با عنوان قرارگاه فرهنگی شهر، حمایت و حضور در تمامی صحنه های مورد نیاز همراه با مجموعه سپاه و بسیج را اعلام نمود و سرهنگ وطن دوست فرمانده انتظامی شهرستان نیز وحدت و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی را از جمله برکات و نقاط مثبت نیروهای مسلح در شهرستان سرایان بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها