خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: در سایه وحدت و همدلی مشکلات حل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس که به همت بسیج ادارات سپاه شاهین دژ برگزار شد، آثار آزادسازی خرمشهر را برشمرد و شکل گیری جبهه مقاومت، وحدت و همدلی  را از پیام های عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر عنوان کرد.

وی با اشاره به وضعیت نابرابر امکانات و تجهیزات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، گفت: آن زمان در یک جنگ نابرابر قرار داشتیم و در برابر مردم ایران یک ائتلاف بین المللی شکل گرفته بود.

 این مقام مسئول در ادامه با اشاره به جسارت و شجاعت دولت در حرکت اصلاحات اقتصادی به نفع مردم علی رغم اظهار عجز دیگران برای انجام این کار بزرگ، تأکید کرد: امروز همه باید رزمنده میدان اقتصادی باشیم و همه تبعاتش را به جان بخریم و مشکلاتش را تحمل کنیم.

حجت الاسلام کوثری، به تصمیم مسئولان کشور و مایه گذاشتن رئیس جمهور مکتبی از آبروی خود برای اصلاحات اقتصادی و مردمی سازی یارانه ها اشاره کرد و افزود:  یک عده خاصی از یارانه ها بهره می بردند و هر روز سرمایه دارتر، غنی تر شده و مستضعف فقیرتر می شد؛ لذا دولت این خطر بزرگ را در سال اول دولت پذیرفت زیرا به فکر محبوبیت نیست؛ بلکه می خواهد اقتصاد را نجات دهد و به مردم خدمت کند.

وی تلاش در عرصه اقتصاد کشور و رونق بخشیدن به معیشت مردم را یک نوع مجاهدت دانست و گفت: در این باره مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است».

ارسال نظرات