آزاد سازی خرمشهرفتح ارزش‌ها و باورها و اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج گفت: عملیات فتح خرمشهر نقطه عطفی در عملیات‌ها و مبارزه رزمندگان ایران اسلامی و دفاع مقدس بود چراکه منجر به افزایش خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر رزمندگان اسلام شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۶۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای عملیات غرورآفرین «الی‌بیت‌المقدس» با حضور ریش سفیدان، معتمدین، علما، ائمه جمعه، فرماندار، بخشدار، مسئولین اداری و دولتی، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، پرسنل این ناحیه، فرماندهان حوزه، فرماندهان پایگاه و بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج برگزار شد.

سرگرد محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر اقدامی بسیار بزرگ و فتح ارزش‌ها و باورها و اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود.

وی در ادامه اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر نقطه عطفی در عملیات‌ها و مبارزه رزمندگان ایران اسلامی و دفاع مقدس بود چراکه منجر به افزایش خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر رزمندگان اسلام شد.

سرگرد پرورش در پایان افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج اظهار داشت: فتح خرمشهر نشان داد که وقتی اخلاص در عمل وجود داشته باشد می‌توان با دست خالی در مقابل همه استکبار جهانی پیروز شد.

حجت الاسلام سپاهی افزود: سوم خرداد حقیقتاً تجلی گر الطاف خداوندی بر مردم انقلابی ایران بود تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی در پایان افزود: رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر چنان سیلی محکمی به نظام استکبار جهانی زدند که در طول چند سالی که از دفاع مقدس باقی مانده بود آنها را از چرخه جنگ خارج کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از۵۰ نفر از بسیجیان نخبه این شهرستان تقدیرشد.

 

ارسال نظرات