حجت الاسلام حسنی گفت: آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع نشست بصیرتی و روشنگری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی استاد حوزه، سرگرد عنایت فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل، معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستانی بصورت ویدیوکنفراس و کارکنان اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در راستای روشنگری پیرامون مسائل روز کشور در محل سالن جلسات بیمه سلامت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی، استاد و مدرس دانشگاه امام جعفر صادق(ع) زاهدان در این جلسه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین گفت: این جنگ بی‌امانی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت است.

وی با اشاره به این مطلب که تبیین شرایط فعلی جامعه به‌ معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است، افزود: در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است.

ارسال نظرات