مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهرشهر با اشاره به اینکه ایجاد شور و نشاط انقلابی ازبرنامه های مهم بسیج و سپاه است، گفت: بسیج سازندگی در رزمایش جهاد"امیدآفرینی"با تمام ظرفیت های خود درجهت ایجاد نشاط پای کار است‌.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۶۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، کامران کولیوند مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی(ع)  مهرشهر با اشاره به اینکه ایجاد شور و نشاط انقلابی از برنامه های مهم بسیج و سپاه است، گفت: بسیج سازندگی در رزمایش جهاد "امیدآفرینی" با تمام ظرفیت های خود در جهت ایجاد نشاط پای کار است‌.

کولیوند ادامه داد: بسیج سازندگی به دنبال تحقق شعار عدالت، امیدآفرینی و طراحی الگوهای عملی برای حرکت عمومی و مشارکت آحاد مردم می‌باشد و در این راستا اقدامات شایسته ای انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش جهاد "امیدآفرینی" به بیان برخی برنامه های این هفته پرداخت و خاطرنشان کرد: تعمیر ۴ منزل محروم در آق تپه و ۷ منزل در شهرک امیرالمومنین(ع) و زاق تپه، افتتاح دو خانه از خاک ساخته شده از سوی قرارگاه شهید حججی، کلنگ زنی ساخت ۲ خانه محروم در شهرک امیرالمومنین(ع)، آموزش کلاس خیاطی، ارائه خدمات تاسیساتی از سوی گروه جهادی شهید باکری و فائزون و توزیع بسته های معیشتی از جمله مهمترین برنامه‌های رزمایش جهاد"امیدآفرینی" در این منطقه است. 

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات