فرمانده سپاه ناحیه سیروان در سالروز فتح خرمشهردر صبحگاه مشترک این شهرستان گفت: آزادسازی خرمشهر قهرمان حاصل رهبری داهیانه و الهی امام(ره)، وحدت و یکپارچگی ملی‌ ، همدلی و همزبانی مردم‌ با نیروهای مسلح، و ایستادگی و مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۷۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه ناحیه سیروان  سرهنگ پاسدار  ولیزاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان سیروان به نقش شهداء در حفظ انقلاب اشاره و گفت : سوم خرداد ماه روز ملی مقاومت،‌ایثار و پیروزی‌ ، آزادسازی خرمشهر قهرمان حاصل رهبری داهیانه  و الهی حضرت امام خمینی(ره)، وحدت و یکپارچگی ملی‌ ، همدلی و همزبانی مردم‌ با نیروهای مسلح، و ایستادگی و مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی  است.

وی افزود:سوم خرداد، تجلی گر نصرت الهی بود و مصداق آیه «ما النصر الا من عندالله» همگان را به درجه یقین رساند و نشان داد خداوند آنجا که لازم باشد دست برتری خود را به سربازان غیور اسلام عنایت خواهد کرد و آن هنگام دیگر قدرتی را یارای ایستادن در برابر آن نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار داشت:این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان،جانبازان،ایثارگران و رزمندگان مخلص لشکر خدا، استقامت و پایداری ملت حماسه آفرین ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و جهان بینی ، خلوص و امیدواری حضرت امام خمینی (ره) به نصرت الهی است که فرمودند: ” خرمشهر را خدا آزاد کرد ” .

وی افزود : روز آزادی خرمشهر، یادآور این است که اندیشه تصرف ایران، تصوری باطل است و راهبرد حمایت جهان استکبار از صدام برای حمله به ایران و تبدیل آن به قدرت جدید منطقه، غیر قابل امکان است، به طوری که راهبرد جبهه استکبار را از موضع تهاجم به موضع ضعف و استیصال تغییر داد.

ولی زاده ادامه داد :بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و تبیین چرایی جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس برای انقلاب و ملت ایران نشان می‌دهد ملتی که با هوشمندی و اراده پولادین گوش به کلام مولا و رهبر خود،امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) دارد هیچگاه در گذرگاه‌های سخت و پرفتنه زمانه گرفتار نشده و با حفظ آمادگی‌های همه جانبه‌، مسیر خود به سمت آرمان‌های بلند را تداوم بخشیده و در برابر هرگونه تهدید و خطر‌، قاطعانه ایستاده و کانون‌های تولید آن را خاموش و مایوس خواهند ساخت.

سرهنگ ولیزاده گفت:  حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز ملی مقاومت و ایثار و پیروزی را خدمت آحاد مردم تبریک و انشاالله بتوانیم یادآنها گرامی بداریم.

ارسال نظرات