جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهبرد مقاومت، نماد پیوستگی و وحدت بین نسل‌ها در دفاع از انقلاب است و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار مصطفی مثنوی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه خرداد روز مقاومت و ایستادگی است که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به خوبی نامگذاری شد گفت: این روز نشان از سالها مجاهدت و دلدادگی مردم شریف ایران اسلامی به انقلاب و ارزش ها دارد که همواره این دلدادگی و این علاقه مندی و این همراهی با نظام و انقلاب در همه دوران  از عمر انقلاب موج می‌زند.

مثنوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان افزود: اسلام هرچه دارد و همه ارزش‌های موجود از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب در همه سال‌هایی که از انقلاب گذشته موج می‌زند.
وی تصریح کرد: آن چیزی که امید به آینده  نشانه این امیدواری راهبرد مقاومت است که همین دلدادگی مردم و مقاومت آنها نسبت به هر تهدیدی است که دشمن را عقب رانده است.
سردار مثنوی به تبیین ایثار، شهادت و اخلاص و خودباوری رزمندگان اسلام در میان نسل کنونی، اشاره و ادامه داد: همگی باید در خصوص جهاد تبیین گام برداشته و برنامه‌های پیش‌بینی شده باید در همین راستا باشند.
وی ابراز کرد: سوم خرداد  فرصتی است که ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز و رزمندگان اسلام  تشریح و تبیین شود چراکه نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند؛ همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید عملی شود.
این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: راهبرد مقاومت، نماد پیوستگی و وحدت بین نسل‌ها در دفاع از انقلاب است و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.
سردار مثنوی گفت:پیروزی بزرگ اسلام در حماسه سرنوشت‌ساز سوم خرداد، جبهه کفر و استکبار را منفعل و مستأصل کرد و دشمن را از پیروزی بر ملت غیور ایران نا امید و مأیوس ساخت.
وی افزود: هرچند دشمنان تحریم هایی بر این ملت تحمیل کردند و با وجود ضعیف بودن زیرساخت های اقتصادی، اما همچنان ملت بزرگ ایران پیروز میدان تحریم هستند.
در پایان از رزمندگان که در عملیات آزاد سازی  خرمشهر حضور داشتند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات