معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنان و این همه نعمت های ارزشمندی را که خداوند متعال در اختیار این نظام و کشور قرار داده ، باشیم،
کد خبر: ۹۴۳۴۹۱۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱

 


به گزارش خبرگزاری بسیج شفت ، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و تبریک سالروز آزادسازی فتح خرمشهر ، گفت : شهادت در راه خداوند بالاترین عمل نیکو نزد خدا است و شهادت، عشق به وصال محبوب و معشوق در زيباترين شكل است. و مقام والایی است که نصیب هرکسی نمی شود. بلکه خداوند متعال از میان بندگانش‌ ، شهید را انتخاب می‌کند و به وصال خودش می‌رساند .
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان در ادامه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: اجرای عملیات بیت المقدس و به دست آوردن آن پیروزی بزرگ ، سختی‌های فراوانی به همراه داشت و امام ، ما را متوجه ساختند که این پیروزی عنایت خداوند ، به کشور ، مردم و رزمندگان بود.
منشوری در پایان با اشاره به مجاهدت ها و جان فشانی های شهدا و رزمندگان ، افزود : ما باید قدردان شهدا و خانواده های آنان و این همه نعمت های ارزشمندی را که خداوند متعال در اختیار این نظام و کشور قرار داده ، باشیم، و این را بدانیم که نعمت آرامش و امنیت بزرگترین نعمتی است که خدا به ما ارزانی داشته و این در حقیقت ماحصل خون شهدا و جان فشانی های این رزمندگان است و لذا باید در حفظ این دستاوردها کوشا کنیم.

ارسال نظرات