استاندار مازندران:

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دلبستگی دولت سابق به غرب بود / طرح اصلاح اقتصادی موجب شکوفایی کشور می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم شاهد دلبستگی این دولت به غرب بودیم، خاطرنشان کرد: همین دلبستگی دولت سابق به غرب باعث شد چنین اوضاع اقتصادی برای کشور رقم زده شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

نشست

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ نشست صمیمی دکتر حسینی پور استاندار مازندران با جمعی از سرداران، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

نشست

حسینی پور در این نشست، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، بااشاره به اینکه عملیات بیت المقدس یکی از استراتژیک‌ترین عملیاتی‌های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده است، گفت: این عملیات منتج به تغییر راهبردی فضای راهبردی انقلاب اسلامی شد و  استمرار حرکت انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه  «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بوده است، افزود: اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم.

حسینی پور د رادامه با اشاره به اینکه  در اوایل انقلاب، انقلاب و نظام اسلامی  هنوز در ساز و کار‌های بین المللی تثبیت نشده بود، خاطرنشان کرد:آزادسازی خرمشهر رویش جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

مقام عالی دولت در استان مازندران با تاکید براینکه حماسه سوم خرداد موجب فتوحات دیگری در جنگ شد، اضافه کرد:   رهاورد آزادسازی خرمشهر ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به  ۴۳شهید مدافع حرم مازندران که در حذف داعش از منطقه نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: ما قدردان ایثار شهدا و خانواده‌های معظم این شهدا هستیم.

حسینی پور  با بیان اینکه  امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ای از شکوفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها متولی اصلی اقتصاد هستند و به انتخاب مردم روی کار می‌آیند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم شاهد دلبستگی این دولت به غرب بودیم، خاطرنشان کرد: همین دلبستگی دولت سابق به غرب باعث شد چنین اوضاع اقتصادی برای کشور رقم زده شود.

مقام عالی دولت در استان با تصریح بر اینکه هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی انقدر دشمن ندارد، خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال ناامید کردن ملت  است و سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید با جهاد تبیین امید آفرینی را در جامعه ترویج کنند.

حسینی پور با تاکید بر جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد گفت:  طرح اصلاح اقتصادی دولت مردمی آخرین خاکریز کشور برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه  اجرای جراحی اقتصادی دولت آرزوی چندین ساله مقام معظم رهبری بود و دولت سیزدهم آبروی خود را برای تحقق این امر، گذاشته است، تاکید کرد: برای اینکه این طرح موفق شود، مردم و مسئولین باید به دولت کمک کنند.

حسینی پور  در ادامه سخنان خود به تغییر مدیریتی در استان هم اشاره کرد و گفت:تا به امروز ۲۲فرماندار در استان تغییر کردند.

به گفته استاندار مازندران همگان باید تلاش کنند تا افق جمهوری اسلامی ایران که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند محقق شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها