خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پنجشنبه ۵ کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۸۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: پنجشنبه در اصفهان میزبان شهدا هستیم که باعث عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند و با جان‌فشانی خود نظام را بیمه کردند.

وی افزود: پنجشنبه ۵ کبوتر عزیز و قهرمان ما با حضور خود در شهر شهیدان بار دیگر حماسه آفرین و باعث رونق معنویت خاصه برای مردم اصفهان می‌شوند و امید است که مردم قدرشناس و وفادار به فرهنگ جهاد و شهادت از این شهیدان استقبال ویژه کنند.

احمدی نیا خاطرنشان کرد: امیدواریم نسل جوان، ملت عزیز و خانواده گرانقدر شهدا با حضور خود به استقبال ۵ شهید عزیز و قهرمان که بعد از  حدود ۴۰ سال حضور پیدا کردند و باعث تداوم راه بیش از ۲۲۰ هزار شهید جمهوری اسلامی و خاصه ۲۳هزار شهید استان اصفهان شدند، بیایند.

مدیرکل بنیاد شهید اصفهان با اشاره به مراسم تشیع شهدا در روز پنجشنبه که مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) است گفت: مراسم تشیع جنازه پاک ۵ شهید قهرمان روز پنجشنبه، ساعت ۱۷:۳۰ از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز می‌شود و پس از مراسم تشییع، پیکر شهدا به زادگاه آن‌ها برای تدفین منتقل می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها