خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: اولیـن درس ما فتح خرمشهر انـقلاب گـری می باشد و انقلاب گری به معنای وفاداربودن به انقلاب ، دفاع از ارزش های انقلاب و از همه مهمتر وفادری به رهبر معظم انقلاب داشته باشیم
کد خبر: ۹۴۳۵۰۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح وآزادی خرمشهر مراسمی با حضور بازنشستگان و وابستگان سپاه در محیط باز و فاصله گذاری اجتماعی در ناحیه فلارجان برگزار گردید. در این برنامه ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان سرهنگ پاسدار جواد فصیحی به حاضرین خیر مقدم گوییی نمود . درادامه برنامه فرماندار شهرستان فلاورجان دکتر معینی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی و فتح خرمشهر مطالبی بیان نمود .

وی افزود: در حماسه عظیم وبزرگ فتح خرمشهر همه ملت ایران حضور داشتند از جمله رزمندگان اسلام ، کمک های مردمی در پشت جبهه های حق علیه باطل، حضور بزرگان و علمای دین و روحانیون که باعث قوت قلب رزمندگان می گردید و ماباید از فتح خرمشهر درس بگیریم .

معیـنی در ادامـه اذعـان داشـت : اولیـن درس ما از فتح خرمشهر انـقلاب گـری می باشد و انقلاب گری به معنای وفادار بودن به انقلاب ، دفاع از ارزش های انقلاب و از همه مهمتر وفادری به رهبر معظم انقلاب داشته باشیم .

وی افزود: درس دیگری که باید از حماسه فتح خرمشهر گرفت درس ایثار و از جان خود گذشتن است که رزمندگان اسلام به معنای واقعی در آزاد سازی خرمشهر از همه چیز خود گذشتند و امروز باید مسئولین از ایثار و شهادت رزمندگان درس بگیرند و برای حفظ و استقلال نظام باید از خود گذشتگی نمایند.

فرماندار شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان داشت : اطاعات از رهبری بزرگترین درسی است که باید از رزمندگان گرفت و این مولفه مهم در موضوع پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی اصلی ترین رکن بوده است .

وی  به تحولات منطقه اشاره نمود و گفت: امروز شاهد تحولات عظیمی طی سالیان گـذشته و حـال در کشور های همسایه شاهد بوده وهستیم که همه این اتفاقات به خاطر نداشتن رهبری حکیم می باشد که همیشه شکست خورده اند و مورد حمله دشمنان قرار می گیرند و کشور جمهوری اسلامی به فضل الهی و عنایت امام زمان و رهبری امام خمینی (ره) در آن زمان و در ادامه آن رهبری منتسب به فرد حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای استوار و محکم ایستاده و به مسیر خود ادامه می دهد . امروز خرمشهر ها وموانع زیادی در پیش رور داریم وباید از فتح خرمشهر درس بگیریم تا بتوانیم موانع را از پیش رو برداریم و خرمشهر ها را فتح کنیم .    

گفتنی است که در پایان سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود بسیج ناحیه فلاورجان اجرا گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها