خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه:

فعالیت جهادی بسیج حقوقدانان در کرمانشاه استمرار خواهد یافت

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت جهادی بسیج حقوقدانان در کرمانشاه استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور ظهر شنبه در اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور که با حضور دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اعضای شورای قضائی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی کرمانشاه، حقوق‌دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوقدان غرب کشور در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار است که اولین یادواره شهدای حقوقدانان کشور با حضور دادستان کل کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا امروز به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده است، افزود: این فرهنگ در حال تبدیل شدن به یک گفتمان در سطح نهادهای حقوقی و قضائی کشور است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به فعالیت سه ماهه دست اندرکاران این اجلاسیه برای جمع آوری و انتشار زندگی‌نامه، آثار و وصیت‌نامه شهدای حقوق‌دان غرب کشور اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقدان غرب کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری حقوق‌دانان از این شهدای والامقام است.

بهرامی‌پور خاطر نشان کرد: شهید سلیم قنبری رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر از شهدای استان کرمانشاه در سال گذشته به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج حقوقدانان کشور معرفی شد.

وی بیان کرد: حقوقدانان انقلابی در استان کرمانشاه برای دفاع از حقوق ملت، نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی شکل گرفته و در باب پیگیری و مطالبه‌گری حقوق عامه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، با همراهی دستگاه قضائی استان نقش آفرینی مؤثری داشته است.

بهرامی‌پور گفت: در شرایطی که همه مدیران و مسئولان بایستی برای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند، حقوقدانان بسیجی نیز در کنار دستگاه قضائی با رصد فعل‌هایی که برای تضییع حقوق عامه در حال فعالیت هستند و انعکاس به موقع آن به دادستانی از هیچ پوششی در دفاع از حقوق عامه، مطالبه‌گری و برخورد قاطع و انقلابی با تضییع کنندگان حقوق عامه دریغ نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اضافه کرد: بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با تبدیل فرایندهای اداری مرسوم به فرایندهای جهادی به عنوان الگویی از مدیریت اسلامی در عرصه دفاع از حقوق عامه با صلابت و مقتدرانه گام بر می‌دارد.

بهرامی‌پور مسیر دفاع از حقوق عامه و مطالبه‌گری مسیر شهدای راه عدل و عدالت است، خاطر نشان کرد: با این کار اصل اعتماد عمومی مردم به نظام و انقلاب اسلامی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است بیش از گذشته خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار