جلسه ابلاغ برنامه های نمایندگی ولی فقیه سال 1401 بسیج در ناحیه مقاومت بسیج میثم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۴۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، جلسه ابلاغ برنامه های مدیران نمایندگی ولی فقیه سال 1401 بسیج در ناحیه مقاومت بسیج میثم در محل نمازخانه برگزار گردید.

 

در ابتدا جلسه آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر اکبر روکی مسئول روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم قرائت و سپس با قیام حضار جلسه، اول سرود ملی وبعد از آن صلوات خاصه آقا صاحب الزمان (عج) پخش و قرائت شد.

 

در این برنامه حجت الاسلام وضیع مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم ابتدا از حضور پرشور و به موقع تشکر و سوالاتی را مبنی بر اعلام آمادگی در اجرای برنامه های ابلاغی بسیج از اعضاء پرسیدند.

 

در ادامه ایشان و مسئولین قسمت های نظارت( جناب سرهنگ راسخ زاده) روابط عمومی( جناب سروان روکی) وعقیدتی سیاسی( جناب سروان ساکنی) در باب تمامی برنامه ابلاغی شرح موضوع کردند.

 

اعضاء شرکت کننده در برنامه از حوزه های خواهران 2و4و6و8 حضرت مریم (س) مجموعا 53 نفر و از حوزه های برادر 2و4و6و8 میثم مجموعا 32 نفر حضور که با (نسکافه،بسکوئیت،چای،میوه) از آنها پذیرایی به عمل آورده شد.

 

در پایان حجت الاسلام وضیع مسئول نمایندگی ولی فقیه وحجت الاسلام بهشتی مسئول منطقه شهید مدرس (امور مساجد) که رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه 6 ناحیه میثم هم هستند؛ جهت تجلیل از زحمات و تقدیم لوح و کادو به مدیران فعال و پرتلاش پایگاه های مقاومت تابعه حوزه های خواهر و برادر ناحیه میثم دعوت به عمل آورده و تقدیم گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها