خبرهای داغ:
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد
همدان-کارخانه کلسینه نهاوند ایرفکو با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۳۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، کارخانه کلسینه نهاوند با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پور مجاهد معاون اقتصادی استاندار همدان، احمدوند فرماندار نهاوند، شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شستا و مدیر عامل شرکت تاصیکو و دیگر مقامات استانی همدان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس گزارشات ارائه شده، احداث این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در تیر ماه ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی شد و در بازه زمانی یک ساله در مدار تولید قرار گرفت و امروز با ظرفیت تولید سالانه ۳۳ هزار تن دولومیت کلسینه شده و ایجاد ۴۰ فرصت شغلی افتتاح شد.

همچنین با توجه به حجم محصول تولید شده و به منظور توسعه بازارهای صادراتی، حدود ۵۰ درصد محصولات این کارخانه به سایر کشورها مانند عراق و ترکیه صادر می‌شود.

میزان درآمد حاصل از راه‌اندازی کارخانه کلسینه نهاوند در استان همدان، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال و ارز آوری آن حدود ۵۰۰ هزار دلار پیش‌بینی شده است که با توجه به قابلیت توسعه این واحد تولیدی، میزان تولید، فروش، درآمد و اشتغال می‌تواند افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات